کد مطلب : 64388 / تاریخ ثبت : 1400/06/27 14:15

مهم‌ترین هدف مدیریت شهری افزایش رضایت شهروندان است

سرپرست شهرداری کرج افزایش رضایتمندی شهروندان را مهم‌ترین هدف مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد.

به گزارش  شبکه خبری البرز؛ مصطفی سعیدی سیرائی صبح امروز در بازدید از دوایر و میز خدمت شهرداری منطقه هشت، رضایت شهروندان و تکریم ارباب‌رجوع را هدف نهایی برنامه‌های شهرداری خواند و گفت: افزایش رضایتمندی شهروندان مهم‌ترین رکن عملکرد شهرداری است.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد این منطقه، اضافه کرد: تکریم ارباب‌رجوع و خدمتگزاری به شهروندان در ادارات حائز اهمیت است در این راستا مدیران مناطق و مسئولان بخش‌های مختلف، باید بسترهای ارتباط مداوم با شهروندان و تکریم ارباب‌رجوع را در مجموعه خود تقویت کنند. 

سرپرست شهرداری کرج بیان کرد: تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مردمی، تکریم ارباب‌رجوع و به دست آوردن رضایتمندی شهروندان در سیستم اداری مدیریت شهری جزء اولویت‌ها است. 

سعیدی سیرائی افزود: رفع مشکلات شهروندان باید در دستور کار قرار بگیرد و تمام دغدغه کارکنان تلاش در جهت حل معضلات شهر باشد.

وی بیان کرد: لکه‌گیری معابر، کاشت درختان، ایجاد تنوع گیاهی در فضای سبز شهر و حفظ نظافت شهر همچنین حذف زوائد بصری از موضوعاتی است که باید نسبت به آن توجه ویژه داشت.


.چاپ مطلب

تعداد دفعات مشاهده شده : 37
نظر شما
عکس کد
Show another codeکد جدید